, , ,

Hadise Kahraman mp3 dinle indir

19 Mart 2010 Cuma Yorum Yaz


Hadise, 0110 concert on 1 November 2006 in Gen...Hadise'nin yeni çıkarmış olduğu albüm kahraman albümü sizlerle.Yine bomba müzikler bulunuyor albümünde.




Hadise - Kahraman mp3



Hadise Kahraman mp3 şarkı sözleri

Sıkıldım bunaldım bir kurtulamadım
Seninle bir yerde nefes alamadım
Bakmam geriye bana aşk lazım
Sensiz bitecek bir roman lazım
Dönmem geriye bana o lazım
Senden gidecek kahraman lazım
Hevesle kalıp da senin olamadım
Bu aşkta hedef ne bi tutturamadım
Bakmam geriye bana aşk lazım
Sensiz bitecek bir roman lazım
Dönmem geriye bana o lazım
Senden gidecek kahraman lazım


İlgili Kelimeler: Hadise kahraman mp3 dinle,Hadise kahraman mp3 dinle,Hadise Kahraman dinle

Önemli Not
Bu yazı 19 Mart 2010 Cuma günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : ,,,. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
Etiketler

0 Yorum »

Yorumunu yaz!

Lütfen Türkçemizi düzgün kullanalım.
Soru sormak istiyorsanız yorum bölümüne bırakın.