,

Blogger'da Robots.txt Sorunlu mu ? Buyrun çözelim...

12 Nisan 2009 Pazar Yorum Yaz


Biliyorsunuz ki Bloggerlar da Sorun Bu robots.txt dosyası . Bunun çözümünü buldum gibi.Ve google da onayladı. Yaptığım Çalışma Şu Şekilde...


YERLEŞİM >>>>> HTMLYi DÜZENLE >>>>>Widget Şablonlarını Genişlet   Bu İşlemleri Yaptıktan Sonra CTRL+F tuşuna basarak  FOLLOW u aratın Ve Onları ALLOW İle Değiştirin...


İşlemler Bu Kadar... KoLay GeLsin Arkadaşlar ...Tamamen Alın Teri...

Google Web'e Haritayı Göndermeyi Unutmayın Arkadaşlar :) 

Önemli Not
Bu yazı 12 Nisan 2009 Pazar günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : ,. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
Etiketler
Etiketler : ,

4 Yorum »

  • sesiber Yazmış  

    Follow yazan birsürü kelime buldu, ekli olanlarda dahil, hepsini mi değiştireceğiz? örn. followers, onfollow vs...

  • İbrahim Günaydın Yazmış  

    disallow olanlar var onları değiştiriniz.

  • Kaka Kuka Yazmış  

    Şu çözdüm dediğin olay geçen gün forumda açtığım konu ile ayni mi ibo ? bloxoo'daki konu hatırladın mı bana özel mesaj atsana bu konuyu ben hala çözemedim bu robots.txt olayını..

  • İbrahim Günaydın Yazmış  

    Tamam Bloxooda ki Kullanıcı İsminiz Ne Acaba ? Atayım oradan.

  • Yorumunu yaz!

    Lütfen Türkçemizi düzgün kullanalım.
    Soru sormak istiyorsanız yorum bölümüne bırakın.