, ,

Bir Converse Havası Var ! (Her Yerde)

14 Nisan 2009 Salı Yorum Yaz

Selam Arkadaşlar Bu Yılda Galiba Converse moda . Ben hiç beğenmiyorum nedense şahsi olarak.Her 3 insan türünden 1 inde kesin var :)



Ben Anlamıyorum Acayip Fazlalaştı Bu Tür Ayakkabılar....

Sizinde Yorumlarınızı Almak İstiyorum N'oldu Nasıl oldu diye :) Sağlıcakla...

Önemli Not
Bu yazı 14 Nisan 2009 Salı günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : ,,. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
Etiketler
Etiketler : ,,

6 Yorum »

  • Adsız Yazmış  

    bundan yaklaşık 5 yıl önce bende hastsı olmuş bir kaç çift birden kaullanmaya başlamıştım.
    ama geçt bendeki o heves ve birilerine hediye edip durdum.
    şimdi adidas ın süperstarına kafayı takmış durumundayım.
    bu madde bağımlılığım ne zaman duracak bende bilmiyorum inan.

  • İbrahim Günaydın Yazmış  

    Bendede Adidas Takıntılığı var :) Anlayamadım gitti ... :)

  • blackpearl Yazmış  

    ya bence çok da takmamak lazım kafayı..millet ne giyiyosa giyer,,o deil de ben bunların beyazlarıyla anlaşamıyorum..tikky hanım kızlarımızn giydiklerinden olanlarla hani;)

  • İbrahim Günaydın Yazmış  

    Haaa Evet :D Beyaz Daha da kötü :D

  • Adsız Yazmış  

    :) ibo sen hangi taraaftasın

  • İbrahim Günaydın Yazmış  

    Valla Ben adidastan yanayım :)

  • Yorumunu yaz!

    Lütfen Türkçemizi düzgün kullanalım.
    Soru sormak istiyorsanız yorum bölümüne bırakın.