, ,

aMsn Kullanın Hayatı Yaşayın !

29 Nisan 2009 Çarşamba Yorum Yaz

 Tekrardan Merhabalar,

Bildiğiniz gibi Pardus'ta Msn yok.Daha doğrusu Linux tabanlı işletim sistemlerinde msn programları yok.Bunun için aMSN kurulmuş.aMSN Msn tabanlı (bana göre daha iyi)bir program.

Özellikleri:

  • Ne dinlediğinizi gösterir.
  • İsteğinize Göre Her Harf değişik renkle yazılabilir.
  • Webcam Özellği var.
  • Smileyler Farklı biçimde daha şirin.
  • Engeleyen kişileri,silen kişileri görüntülersiniz.
  • Ve daha birçok Eklenti.
  • Oto Mesaj ( Auto-Message)
Ben Çok Seviyorum aMSN'yi.Sizede Tavsiye Ederim.

Buradan İndirebilirsiniz:aMSN

Ekran Görüntüleri İse Bunlar:

 
 

Ve daha Birçok Resimi Sitesinden Görüntüleyebilirsiniz...Saygılar... Sağlıcakla...


Reblog this post [with Zemanta]
:)

Önemli Not
Bu yazı 29 Nisan 2009 Çarşamba günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : ,,. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
Etiketler
Etiketler : ,,

1 Yorum »

  • Adsız Yazmış  

    Teşekkürler Ama msn'den Kötü Gibi geldi Bana :D

  • Yorumunu yaz!

    Lütfen Türkçemizi düzgün kullanalım.
    Soru sormak istiyorsanız yorum bölümüne bırakın.