, , , ,

Blog Ödüllerindeyim !

5 Nisan 2010 Pazartesi Yorum Yaz

Blog Ödülleri 2010
Geçen sene girmemiştim :) yeniydim küçüktüm,çömezdim.Şimdi de kazanacağımı düşünmüyorum ama olsun.Belli mi olur? kazanırız belkide...Blog Ödülleri ahh,ahh...

Bana gönderilen ileti şöyle idi ;

Merhaba İbrahim Günaydın

Kişisel Blogları Kategorisi’nde yer alan http://iboturka.blogspot.com adresli blogunuz, ön değerlendirmeler neticesinde başarıyla onaylanmıştır. Tebrik eder, oylama turunda bol şans dileriz!

Blog Ödülleri Ekibi
www.blogodulleri.com
inşallah başarılı oluruz olmadı sonuçta katıldık :) İyi Günler

Önemli Not
Bu yazı 5 Nisan 2010 Pazartesi günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : ,,,,. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.
Etiketler

0 Yorum »

Yorumunu yaz!

Lütfen Türkçemizi düzgün kullanalım.
Soru sormak istiyorsanız yorum bölümüne bırakın.